Taxi de Tulp🌷

FAQ

Veelgestelde Vragen

U kan bij ons met creditcard, pin of contant betalen. Na of voor uw rit.

Wij verwachten u tussen vertrekhal 2 en 3 in de bocht. Dat is boven op Schiphol. Wij monitoren uw vluchtnummer en bellen zodra u geland bent.

Absoluut, bij ons kunt u tegen een zeer scherpe tarief uw taxi naar het buitenland boeken. Bel of mail ons voor de scherpe tarieven.

Wij rijden tegen wettelijk maximumtarieven. Deze tarieven zijn door de Overheid bepaald. Bij het instappen in één van onze taxi’s kan u de tarieven op de ramen terugvinden.

Ja, dat doen wij zeker. Indien u een offerte wil opvragen voor het vervoeren van uw groep, kan u ons gerust bellen of mailen.

Bij ons kunt u direct met spoed, of voor in de toekomst een taxi reserveren. Dat is allebei mogelijk. Over het algemeen staat onze chauffeur binnen 15 minuten voor uw deur.

Wij werken vanuit en naar de hele Bollenstreek en Haarlemmermeer. Al onze chauffeurs zijn locals en kennen goed de weg.

Al onze chauffeurs zijn gediplomeerd, professioneel en verzorgd. Rijden in schone en nette wagens. Wij zorgen ervoor dat u veilig en snel op uw locatie aankomt.

Ja, zolang uw hond in een mandje past en die niet verlaat.

Dat is mogelijk. Door ons te bellen of mailen halen wij uw rit uit onze systeem.

Boek Online

Boekingen binnen 24 uur dienen telefonisch te worden geboekt.

Bel Ons!